عمق لگن سینک

عمق لگن سینک ، بیشترین و کمترین

5
(3)

به اضافه ابعاد سینک و جایگاه لگن ( چپ یا راست ) ، عمق لگن سینک یکی از معیار های مهم انتخاب سینک است. که در ادامه با اندازه استاندارد عمق لگن سینک ، بیشترین و کمترین مقدار آن و نمونه هایی از این سینک ها آشنا میشویم.

در برند های مطرح تولیدکننده سینک کمترین عمق لگن ، 128 میلی متر یا 12.8 سانتی متر است. و بیشترین اندازه آن ، 25 سانتی متر است. اگرچه تولیدکننده های متفرقه ممکن است سینک هایی با عمق لگنی خارج از این بازه تولید کنند. ولی از نظر کارایی ، بازده خوبی ندارد. و به دلیل تقاضای کم و بازدهی پایین ، برند های مطرح این اندازه ها را تولید نمیکنند.

اخوان بزرگترین تولید کننده سینک در خاورمیانه

استاندارد عمق لگن سینک آشپزخانه: انتخابی هوشمندانه برای کارایی بهتر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هنگام انتخاب سینک آشپزخانه باید در نظر بگیریم، عمق لگن آن است. عمق لگن سینک معمولاً از 12.8 سانتی‌متر آغاز می‌شود و می‌تواند تا 25 سانتی‌متر افزایش یابد. اما این عمق‌ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند که باید در هنگام خرید بطور دقیق بررسی شوند.

عمق‌های کم: چالش‌های استفاده روزمره

اگر شما سینکی با عمق کمتر از 14 یا 15 سانتی‌متر انتخاب کنید، ممکن است متوجه شوید که در حین شستن ظرف‌ها، آب به بیرون از سینک چکه می‌کند. این موضوع می‌تواند برای بعضی ها آزاردهنده باشد، به‌خصوص اگر فضای آشپزخانه شما کوچک باشد و نیاز به تمیز نگه‌داشتن آن داشته باشید. عمق‌های کم ممکن است کارایی شما را کاهش دهند. نمونه هایی از این سینک ها را میتوانید مشاهده کنید.

 سینک اخوان 121

سینک اخوان 121

عمق کم لگن سینک اخوان 166SP

سینک اخوان 166SP

عمق‌های زیاد: آیا واقعاً ضروری هستند؟

از طرفی، سینک‌هایی با عمق‌های بسیار بالا، مانند 23 یا 25 سانتی‌متر، ممکن است چندان ضروری به نظر نرسند. اگرچه این سینک‌ها می‌توانند فضای بیشتری برای شستن وسایل بزرگتر مانند قابلمه‌ها و تابه‌ها فراهم کنند، اما ممکن است به نسبت افزایش هزینه ای که برای شما دارد ، کارایی چشم گیری نداشته باشد. به علاوه سینک هایی با عمق خیلی زیاد ، می‌تواند کمی باعث خستگی یا ناخوشایندی در حین استفاده شود. به‌خصوص اگر شما مجبور باشید برای رسیدن به کف سینک زیاد خم شوید. البته برای خیلی از افراد نیز کار کردن با این سینک ها راحتتر است. این موضوع بستگی به ارتفاع سینک تا زمین ، قد شما و عادتی که دارید هم دارد. نمونه هایی از این سینک ها را میتوانید مشاهده کنید.

 سینک BCN305 کن باکسی توکار

سینک BCN305 کن باکسی توکار

عمق لگن زیاد سینک BCN306 کن باکسی توکار

سینک BCN306 کن باکسی توکار

یکی از بهترین سینک ها با عمق لگن بالا است. ابعاد این سینک 120 * 50 سانتی متر است. حجم لگن آن 38 لیتر است . میوه شور و آبچکان به عنوان لوازم جانبی دارد. ضخامت ورق آن 1 میلی متر است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. قابلیت نصب به صورت آندرمانت ، تاپ مانت و فلش مانت را دارد.

اندازه استاندارد عمق لگن سینک : 20 سانتی‌متر ایده‌آل

در میان عمق‌های مختلف، عمق استاندارد سینک آشپزخانه که بسیاری از مردم تمایل دارند انتخاب کنند، 20 سانتی‌متر است. این ابعاد به طور ایده‌آلی بین کارایی و راحتی تعادل برقرار می‌کند. عمق 20 سانتی‌متری، فضای کافی برای شستن ظرف‌ها و انجام کارهای مختلف در آشپزخانه را فراهم می‌کند در حالی که خطر سرریز شدن آب را به حداقل می‌رساند. نمونه هایی از این عمق سینک ها :

عمق استاندارد سینک اخوان 147

سینک اخوان 147

ابعاد این سینک 120 * 50 سانتی متر است. و با ضخامت ورق 0.8 سانتی متری یکی از پرفروش ترین محصولات در این رده بندی است. جنس ورق آن از استیل استنلس 304 ضد زنگ با کیفیت است. همچنین زیر لگن های آن فوم عایق صدا نیز وجو دارد.

عمق لگن 20 سینک ظرفشویی CN202 کن با ضخامت 2

سینک ظرفشویی CN202 کن با ضخامت 2

یکی از بهترین ها در رده سینک های فانتزی است. از ویژگی های خاص آن میتوان به ضخامت ورق 2سانتی متری آن اشاره کرد که در کمترین محصولی همچین ضخامت ورقی دیده میشود. طول این سینک 116 و عرض آن 50 سانتی متر است.

لگن 20 سانتی سینک گرانیتی VONHER مدل V102

سینک گرانیتی VONHER مدل V102

این محصول یکی از معدود سینک های گرانیتی با عمق لگن 20 سانتی متری است. ابعاد این سینک 116 * 50 سانتی متر است. و تحمل گرما تا 230 درجه فارنهایت را دارد. تنوع رنگ بندی این سینک یکی از ویژگی های دیگر این سینک است که در رنگ های سفید و مشکی و نقره ای تولید میشود. این سینگ در برابر هرگونه اسیدخوردگی و خط و خش روزمره کاملا مقاوم است.

عمق لگن سینک آلتون مدل ST1161

آلتون مدل ST1161

این محصول نیز یکی از با کیفیت ترین سینک های آلتون است. که با عمق لگن 20 سانتی متر و ضخامت ورق 0.8 سانتی متر و ابعاد 116 * 52 ارائه شده است. جنس ورق آن کاملا ضد زنگ و ضد پوسیدگی است. و در برابر خط و خش و ضربه بسیار مقاوم است. زیر اب مربعی این محصول نیز یکی از ویژگی های دیگر آن است که از نظر زیبایی با اکثر سینک ها متفاوت است.

پرفروش‌ترین عمق‌ لگن: 18 تا 20 سانتی‌متر

براساس آمار فروش، سینک‌هایی با عمق لگن بین 18 تا 20 سانتی‌متر یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای خریداران هستند. این ابعاد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای مختلف آشپزی را برآورده کنند و همزمان، فضایی کارآمد و راحت برای کارهای روزمره فراهم سازند.

نتیجه‌گیری

انتخاب مناسب عمق لگن سینک، یکی از تصمیمات مهم در طراحی آشپزخانه شماست. با تنظیم معیارهای لازم و آگاهی از مزایا و معایب هر عمق، می‌توانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید که به کارایی و راحتی فضای آشپزخانه‌تان افزوده و تجربه‌ای مثبت از آشپزی را برای شما به ارمغان آورد.

رضایت شما از این مطلب

میزان رضایت شما 5 / 5. Vote count: 3

میشه با انتخاب ستاره ها نظرت رو بهمون بگی ؟

خوشحال میشیم اگه

ما رو تو اینستا دنبال کنید

عذر میخوام اگه خوب کمکت نکردیم

بهمون میگی چی کم داشت این پست ؟

نظرات شما

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image

آخرین مقاله های آویژه پلاس

تکنولوژی های فر توکار | جدیدترین و بهترین ها 4.5 (2)

مقدمه‌ای بر جدیدترین تکنولوژی های فر توکار در دنیای امروز، تکنولوژی‌های نوین به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. و این تغییرات به ویژه در لوازم آشپزخانه، از جمله فرهای توکار، به وضوح قابل مشاهده است....

آموزش استفاده و طرز کار فر اخوان f50pro 5 (3)

فر f50pro  اخوان یکی از جدید ترین محصولات این شرکت است . این فر در سری pro  اخوان قرار دارد. فر های سری pro  اخوان ویژگی های برتری نسبت به فر های معمولی دارند. از این ویژگی ها میتوان به ریل تلسکوپی...

پاستا آلفردو رستورانی – طرز تهیه 5 (4)

پاستا آلفردو یکی از محبوب ترین غذاهای ایتالیایی در سراسر دنیا و به خصوص در بین ایرانی ها است که دستور های پخت مختلفی دارد. در این وبلاگ با طرز تهیه پاستا آلفردو رستورانی آشنا میشوید. یکی از اجزای...